قرص سیالیس اورجینال

بازرگانی فرادارو ، تنها واردکننده قرص سیالیس اورجینال در ایران

قرص سیالیس Cialis :

قرص سیالیس اصل انگلیسی برای درمان مشکلات عملکرد جنسی مردان (ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ-ED) استفاده می شود. در ترکیب با تحریک جنسی، تادالافیل(سیالیس) با افزایش جریان خون در آلت تناسلی به مردان کمک می‌کند تا نعوظ داشته باشند. تادالافیل همچنین برای درمان علائم بزرگی پروستات (هیپرپلازی خوش‌خیم پروستات-BPH) استفاده می‌شود.
 پزشک تعیین می کند که بهترین راه برای مصرف قرص سیالیس کدام است. دستورالعمل های پزشک خود را دقیقاً دنبال کنید زیرا دوز شما بستگی به نحوه مصرف آن دارد. راه اول مصرف آن در صورت نیاز است، معمولاً حداقل 30 دقیقه قبل از فعالیت جنسی. اثر تادالافیل بر توانایی جنسی ممکن است تا 36 ساعت ادامه داشته باشد. راه دوم برای درمان ED، مصرف منظم تادالافیل، یک بار در روز در روز است. اگر این روش را مصرف کنید، ممکن است در هر زمانی بین دوزهای خود فعالیت جنسی انجام دهید.
سیالیس انگلیس 20 میلی گرمی 30 تایی میتواند در دوماه کلیه مشکلات نعوظ مردانه را مرتفع سازد

قرص سیالیس (cialis) بهترین دارو برای افزایش میل جنسی و همچنین قرص قوی برای تقویت نعوظ (سفتی و سختی آلت در طول تحریک جنسی) است. این قرص برای مردانی که در هنگام نزدیکی نعوظ کامل و کافی برای برقراری رابطه جنسی ندارند توصیه میشود. قرص سیالیس با افزایش جریان خون در آلت تناسلی در موقع تحریک جنسی به شما کمک میکند تا براحتی نعوظ خود را انجام دهید .

بهترین و قوی‌ترین قرص نعوظ

یکی از بهترین داروهایی که می‌توان برای درمان اختلال نعوظ مصرف کرد، داروی سیالیس است. برای همین اگر به دنبال خرید داروی نعوظ هستید این قرص را از یاد نبرید. قرص سیالیس جزو بهترین و قوی‌ترین قرص‌های نعوظ موجود دربازار است و موفق شده است تا در میان داروهای جنسی و برندهای متفاوت شهرتی بسیار زیادی را نصیب خود کند. این دارو یک قرص حفظ نعوظ است و کارایی بسیار بالا و راضی‌کننده‌ای دارد.

آیا قرص سیالیس تاخیری است؟

بله، باید گفت که قرص سیالیس یک داروی تاخیری به حساب می‌آید. در حقیقت این محصول مشهورترین و معتبرترین قرص نعوظ موجود است. اگر این دارو را به صورت اصل تهیه کنید به کارایی آن که 12 تا 15 برابر محصولات دیگر است پی خواهید برد. بر اساس مطالعاتی که بر روی مردان 35 تا 40 سال صورت گرفت، مشخص شد که از هر دو نفر از آن‌ها، یک نفر از اختلال نعوظ رنج می‌برد. زودانزالی در این افراد با افزایش سن با شدت بیشتری نیز مواجه می‌شد. بنابراین این افراد پس از مصرف داروی تاخیری سیالیس بسیار بهبود یافتند و به کیفیت بهتری در روابط جنسی خود دست یافتند.

مکانیسم اثر سیالیس

قرص سیالیس سبب خون‌رسانی به عروق خونی و ارگان‌ها موجود در لگن کوچک خواهد شد. این مسئله سبب تقویت نعوظ شده چراکه این دارو یک قرص سیخ کننده است و نعوظ را تقویت می‌کند. این دارو افزایش میل جنسی آقایان را به همراه خواهد داشت. این قرص تقویت نعوظ باعث سفت شدن آلت تناسلی مردان شده و ارگاسم آن‌ها را ارتقا می‌بخشد. از آنجایی که اختلال نعوظ سبب مشکلات روانی و کاهش اعتماد به نفس فرد به هنگام رابطه جنسی می‌شود، قرص سیالیس سبب خواهد شد تا بتوانید با موانع روانی موجود در روابط جنسی و زناشویی خود کنار بیایید و استرس خود را در زمان رابطه کاهش دهید و با اعتماد به نفس بیشتری به اعمال جنسی خود بپردازید. همچنین این دارو سبب افزایش طول مدت رابطه

یکی از محصولاتی که بازرگانی فرادارو به مشتریان پیشنهاد می کند، تیتان ژل است که برای خرید این محصول از ما می توانید با ما تماس بگیرید.

0 +
سال های تجربه
0 +
مشتری
0 +
محصول فروخته شده